Lusse-lelle Lusse-lelle, elva nätter före jul.

Ja, så sant så. Elva nätter kvar till julafton, men snart bara tio.

Inatt sov jag riktigt dåligt. Vi skulle upp en timma tidigare än vanligt för att komma i tid till Lucia-firandet på Lillans dagis. Första gången jag vaknade var nog klockan strax efter tre. Sen vaknade jag nog fyra gånger till innan det var dags att gå upp. Drömde två olika drömmar, där jag i både drömmarna på någon sätt var väääldigt sen till Lusse-firandet. Suck!! Det slutade i alla fall med att vi kom i god tid, men trots detta ville inte Lillan gå med i tåget, utan hon skulle minsann sitta hos morfar. Detta gick ju givetvis också bra och alla barnen var så söta när dom stog där framme och sjöng. Jag säger bara nästa år...Nästa år ska bannemej min lilla också vara med i tåget.

Pepparkaksgumma
Min lilla Pepparkaksgumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0