Vi tar en liten nu då.

Asså, jag måste säga att det känns lite jobbigt när jag inte har kunnat blogga nånting på hela helgen. Dels för att det har varit mycket annat och dels för att intenetkabeln för det mesta sitter i vår tv-box numera. I know, neej, vi har inte trådlöst. Vi hade en router en gång och den paja, så har det inte blivit av att vi köpt ny helt enkelt. Men det är på gång kan jag säga, för detta funkar inte.
Nu har jag lite tid över i alla fall så nu blir det en liten snabbis bara, är tanken i alla fall.

Danni var ju här i fredags, vi kollade på lite filmer och klämde på varandra och så som vanligt. Det behövdes kan jag säga. Prinsen är ju inte direkt generös när det gäller massage, haha!

I lördags var det ju självaste påskafton. Vi var bjudna till syrran på 35-årsfest. Lillan var påskkärring som vanligt i dessa tider. På dagen var vi ute och njöt lite av solens strålar. Heelt underbart!! Till syrran hade jag köpt ett grönt babell kakfat från Koziol, dom e såå snygga. Istället för att ge det inslaget så köpte jag lite celofan och piffade till det lite med vindruvor, ost, kex och mörk choklad. Mycket roligare så.  Vad det verkade som så blev hon väldigt glad i alla fall.

Babell kakfat Koziol
Syrran bjöd i alla fall på supergod mat och goda påskbakelser. Efter maten gick vi till brasan å kikade en sväng. Som vanligt hade dom lite svårt att få fjutt på grejerna, men det dög väl som det var. Efter brasan gick vi tillbaka te syrran å umgicks. Körde lite Så ska det låta-lek. Det va roligt. Gick hem vid tolvtiden, så det blev inte så jättesent.
PåskäggKrokusSåpbubblorVid påskbrasanVid påskbrasan 

Igår var jag och familjen ute på en liten promenix här i krokarna. Lillan cyklade och vi gick till olika lekplatsen så lillan fick leka av sej. Vi gungade och åkte kana å lite sånt. Efter det gick vi till pizzerian och käkade. På kvällen blev det mys i soffan framför tv:n.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen ska vi iväg till 4h-gården. Dom har familjedag där idag och det är ponnyridning å sånt skoj. Så vi hörs sen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0