Sweet saturday

Igår var en härlig dag. Efter städningen här hemma åkte jag och Leah med syrran å hennes familj till Kungälv. Vi gick till ett litet café (Älvans Café tror jag det hette). Himla mysigt! Lillan fick pannkakor med daimglass och chokladsås, Jag tog en hallonpaj med vaniljsås. Guuud så gott!! Jag bara älskar hallonpaj.
Innan vi begav oss hemåt stannade vi till vid fästningen och köpte glass.
Pannkakor och hallonpajBarnenLeah och SmillaSamlingSyrran och MannoVi

Vid fem mötte vi syrran och dom på skolgården, sen gick vi hem till mamma och pappa. Jag hade gömt presenten i en påse från buttericks för att det inte skulle vara så uppenbart. Det var de ju inte ändå. Inte ens när vi tagit fram den kopplade pappa vad det var han hade fått. Till slut när han fick läst på presentkortet så insåg han. En ballongfärd tillsammans med sina bästa döttrar. Han blev jätteglad såklart!! Jag och syrran var ju minst lika glada eftersom att vi också ska åka med. Luftballong, faaan va coolt!!
Det blev en trevlig kväll med god mat och lite drinkar innan det var dags att gå hem å lägga sej.
MarängswissDrinkKvällens Outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0