It's all about us

Du och din partner:

Vad heter ni: Elle & Prinsen.
Hur träffades ni: Det var såå längesen, minns knappt. Men det var lite till och från genom gemensamma vänner i högstadiet.
Hur länge har ni varit tillsammans: Snart 10 år, HERREGUD!!!.
Är ni förlovade: Japp, det gjorde vi på våran 5års-dag.
Är ni gifta: Nej.
Bor ni ihop: Ja, har gjort det i typ 5½år.
Har NI haft sex: Ett par gånger ja, haha!
Har ni barn: Jaa, världens goaste Leah
Har båda körkort: Jao
Isåfall, vem kör bäst: Jag kör bäst, eller ah. Prinsen är jäkligt duktig på att mästra en bil men jag vill nog påstå att jag kör säkrast.
Kommer du ihåg er första kyss: Jaa, hihi. Det tänker man inte på så ofta, men va mysigt det va. <3
Vem sa "jag älskar dig" först: Det va han.
Vem är äldst: Jag.
Vilka stjärntecken är ni: Kräftan & Vågen.
Vem fyller först på året: Jag
Vem är längst: Prinsen är nog faktiskt 1cm längre än mej.
Vem sjunger bäst: Jag vet inte, vi är nog på samma nivå. 
Håller ni handen när ni går på stan: Ibland.
Kände ni varandra innan ni blev ihop: Ja, det gjorde vi. Vi höll ju på å smussla lite hemligt sådär ett tag. Hihi!
Vad har ni gemensamt: Hmm, vi har ju dottern. Annars så har vi faktiskt inte så jättemycket gemensamt. Vi är väldigt olika.
Har ni någon speciell låt: Neej, fast det finns ju ett par låtar som vi haft som favoriter genom åren, som man minns till när dom spelas.
Har ni stora framtidsplaner: Hmm, han har. Jag är inte så noga. Är nöjd med hur jag har det.
Har ni gråtit i varandras armar: Det är mest jag som har gråtit i hans armar.
Har ni varit utomlands tillsammans: Ja.
Vilket är ert bästa minne: Det är ju helt klart när vår dotter föddes. Halt fantastisk upplevelse. Det finns nog inget som kan slå det.
Vem lagar bäst mat: Haha, det gör jag. Prinsen kan bara göra typ köttbullar och makaroner..Hihi!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll: Det där är olika. Om vi umgås så sitter vi oftast i soffan, busar med lillan eller så.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses: Ja, i stort sett.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades: Nej inte så värst.
Blir du lätt svartsjuk: I början var jag ganska svartsjuk, inte så mycket nu längre. 
Brukar ni bråka: Det där går i perioder, vissa perioder bråkar vi ofta och andra perioder ingenting.
Ringer ni eller SMS:ar mest: Ringer.
Vilken är hans/hennes Finaste kroppsdel: Hmm, det där var svårt, jag vet inte.
Vad använder ni för preventivmedel: Piller
Brukar någon av er prata i sömnen: Prinsen säger ofta att jag har pratat massa på nätterna. Han kan mumla till om nått ohörbart ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0