Hur firar ni?

Jag och Pappa i somras
Fars dag

Idag är har det ju varit Fars dag som säkert ingen har missat. Hur vi firar våra pappor är ju självklart olika och vissa firar nog inte alls. När jag bodde hemma var det nog bara jag i familjen som firade Fars dag. Jag fixade små presenter och/eller ritade kort och sånt när jag var mindre. Det har ju blivit lite sämre nu på senare dar när jag har min sambo/dotterns pappa att fira. Jag tycker i alla fall att om man har en pappa som man tycker är värd att fira, då ska han firas på något sätt. Det räcker ju med bara ett litet kort, ett par värmande ord eller en kram kanske. Det här är nog första gången som jag inte har träffat min pappa på fars dag. Hoppas du inte är alltför ledsen över det Pappsen. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0