Värsta kuppen

Jösses, jag har precis varit iväg å käkat lunch. Det blev kina idag, det gamla vanliga och det var om möjligt ännu godare än det brukar. Mmm. Efter vi hade käkat skulle vi åka hem till mej en snabbis. När vi nästan va framme kom jag på att jag glömt nycklarna. Fan! Jag ringde å ringde å bankade på fönstret hemma men ingen reaktion över huvud taget, förutom hos grannarna då. När jag bakat mina stackars knogar blåa så gick vi runt huset istället. Jag ställde mej på en stol å greppa tag i vår parasoll å knackade på sovrumsfönstret (som ligger på 2:a våningen) med den. Haha!! Måste ju ha sett roligt ut asså. Till slut vaknade han i alla fall och trodde att någon höll på att braka in genom fönstret. Sen blev det racerfart tillbaks till jobbet.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0