Vaknar upp...

...till en härlig dag. Solen skiner och det är riktigt gott ute. Har precis mumsat i mej min frukostmacka här framför datorn. Det får man inte göra egentligen, bara när inte lillan är hemma..hehe. Ska vara hos tandläkaren om 40 minuter, usch. Jag kommer nog att ha minst 2 hål. Ajaj, jag fattar inte. Jag borstar tänderna noga morgon och kväll. Ibland nångång därimellan också. Att småäta är jag ju iofs ganska så bra på. Det har tandläkaren sagt till mej ända sen jag va liten att det inte är bra. Men det är ju så gött att ha något att mumsa på. Äh jag skyller på tänderna i så fall.
Vi får se hur det går. Hörs ikväll, för sen drar jag å jobbar. Tjo!

Tandläkare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0