Gott med glass

Har precis slängt i mej en skål med glass. Ooh vilken god glass. Sambon köpte den när han va å handlade sist. Väldigt bra gjort. Vet ej vad det är för märke, men smaken heter rocky road har jag för mej. Det är chokladglass, med valnötter och marshmallows. Sjukt gott.
Jag å lillan gick hem till mina föräldrar en sväng förut efter att vi hade kommit hem. Va ju tvungen att testa deras nya lounge-grupp på altanen, väldigt mysigt. Synd bara att det inte va härligare väder, så lite småkyligt va det ju allt. Lillan tog sin sparkcykel dit, hon är så duktigt så. Vilken balans hon har tösen. Sen fick vi skynda oss hem då himlen var alldeles mörk och det väntades regn.
Leah på sin sparkcykelSötongeTestar nya lounge-gruppenLillan och KenzoMammi och MannoRegnet är på väg


Frida kom förbi nyss också å vi satt å tjötade lite på utsidan och skådade alla äckiga maskar som har slingrat sej upp ur marken nu när det har regnat så idag. Fy va äckliga å slibbiga dom är.
Sambon ligger där upp å sover med lillan, han va väl trött efter sin lilla tripp idag. Jag tror han somnade innan Leah till och med. Det hör inte till vanligheterna, men är väl förståeligt när han gick å la sej vid 2 å gick upp typ 5. Stackarn. Kanske han vaknar tidigt imon då :)
Jag ska nog ta å joina dom nu å kanske läsa lite i min bok innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Rocky road är min favorit!! =)

2009-05-21 @ 01:02:04
URL: http://sessantessan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hahaha ok. Men det kommer mera låtar snart :) Kul att ni försökt. Men lägg ut ett vet ja:)

2009-05-21 @ 23:02:56
URL: http://ladyinreed.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0