Så jäkla bra

StädtantJag har fått någon slags städryck idag. Tröttnade på hur fan det såg ut i tvättstugan till exempel så nu håller jag på å röjer där. Fan va skit man samlar på sej. Till exempel så har jag rätt svårt för att slänga såna där finare påsar man får på vissa ställen när man handlar. Vet inte vad jag ska mä dom till men sparar dom gör jag. Sen så har jag lite väskor och dylikt, va gör man med dom när man inte använder dom längre. Ska nog ta å slänga upp en del skit på vinden.
Har en påse i köket med ett par gardiner i som jag fyndade på ikea i höstas. Hallå liksom! Där ska dom väl fan inte vara. Nä, så dom tänkte jag ta hand om idag oxå.
Flyttar vi oss uppåt en våning så kan jag ju säga att hallen på övervåningen piffade jag till lite granna igår, blev väldigt mysigt, en annan färg på väggarna bara så blir det kanon. På dagordningen står även att plocka undan skötbordet som står i badrummet. Har ingen användning av det längre så syrran ska ha det sen när den lille skiten kommer. Åh va det ska bli roligt.

Nope, nu får jag ta å fortsätta så jag blir klar nångång. Vi hörs sen. Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0