Herrejävlar va det small

Shit, nu har hela dagen gått snart å jag har inte bloggat en enda gång idag. Men nu så. Har egentligen inte tid nu heller, men en liten kortis kan jag ju dra.
Valborgsmässoaftonen tillbringade vi hemma hos ett par kompisar å grillade mycket gott. Det va fläskfilé å kyckling å klyftpotatis å massa gott. Som alltid så kom vi inte därifrån för en waaay to late. Vi va la hemma strax efter 4 tror jag. Men det blir ju så himla trevligt jämt. Här e lite bilder från det.






Idag började vi dagen med pannkakor. Mmm det e så himla gott. Sen vart det ut i trädgården en liten stund med Lillan så hon fick hoppas lite studsmatta. Plötsligt hade klockan blivit lite mycket, så vi sket i slottskogen som vi egentligen skulle åkt till. Istället drog sambon iväg å jag tog med mej lillan på långpromme. Till Mediamarkt fick det bli då jag körde skiten ur min hårtork tidigare under dagen. PANG!!! sa det bara en jävla smäll å så skvätte det blixtar å rök ur kontakten. Shit! Först tänkte jag att nu brinner hela huset ner, men så illa va det inte. Nu har jag i alla fall fått köpt en ny. Thank God.




Jaa gött folk, där va en liten uppdatering. Nu drar jag till Mammi Papi på grillning. Yeey!! Gött! Hör sen då.

Kommentarer
Postat av: MALIN - amor vincit omnia

SV: ja det kan jag förstå :)

2009-05-01 @ 20:22:13
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0