Bläääh

Sitter här i min soffa å magen står nästan rätt ut...Suck!! Har knött i mej alldeles för mycket kvällsmat känner jag.
Kollade på spårlöst nyss såklart. Å nu har ännu en person hittat sin mamma. Va trevligt. Stör mej att dom alltid bryter för reklam när man sitter med tårarna hängandes utför undre ögonlockskanten. Äh det finns större problem här i världen.
Förresten, det e väl ingen som glömt bort deklarationen nu. Det va ju faktiskt sista dagen idag. Ni som har glömt, har ju faktiskt 1½ timma på er.



Idag va det en riktig pärs innan jag fick lillan i säng. Herrejösses va den lilla sötsaken kan skrika högt. Det e så man känner för att ställa ut henne på altanen å själv gå upp å lägga sej med huvudet under kudden. Nä fy, ibland har hon ena jäkla stunder asså. Fyy, hoppas verkligen att toppen av trotsen är nådd. Tror nog inte jag pallar värre. Det som är så jäkla konstigt är hur det kan vända så himla snabbt. Från att vara en söt liten rufsig prinsessa till att bara slita av sej masken å släppa fram besten. Puuuh!!

Lite sent nu kanske men detta skrevs i alla fall vid 22.30. Jag råkade bara somna lite hos lillan.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag önskar dig en trevlig tisdag!

2009-05-05 @ 06:20:40
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0