Va ska man säga.

Bidragen i kvällens Mello va ju typ skit allihop. Funderar på om dom eventuellt har samlat alla dåligaste bidragen i samma omgång så konkurrensen blir mer rättvis. Nä idag va det inte en enda låt som föll mej i smaken. Å jag fattar verkligen inte hur operabruden kunde gå till final..Då tycer jag i så fall Thorleifs skulle haft den andra platsen.

Här hemma hade vi i alla fall mys å gottepåsen åkte fram å Leah stog framför tv'n å dansade som hon har gjort till varje avsnitt. Hon fick med sej två stycken heliumfyllda ballonger hem från mässan idag som har varit med å dansat oxå. Sötnos! 
Jag satte på henne hennes nya kjol förut å det första hon sa va, "Vill dansa mamma, sätt på siken"  Å sen stog hon å dansade som en liten tok. Hon e för go våran lilla.


Nu är de dags för mej att hoppas i säng, e rätt trött faktiskt. Imorgon måste jag tvätta en massa, skulle gjort det idag egentligen men det har inte blivit av. Sen så skulle det vara kul att få upp min lampa oxå. Aja vi får se vad som blir gjort.

Puss alla goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0