Låt den rätte komma in

Har precis vaknat till efter att ha sovit lite gott i soffan. Jag älskar att sova i soffan. Så mysigt å världens goaste filt har jag oxå. Idag hyrde jag å prinsen film Det fick bli Låt den rätte komma in. Jag tyckte den va riktigt bra å det va ju jäkligt bra effekter för att vara en svensk film. Kul att se lite nytt. Vi börjar minsann lära oss vi svenskar oxå. I övrigt tycker jag nog att den va rätt seg. Kände inte eiktigt att den hade någon mening heller, den gick liksom inte ut på nått. Men jag gillade den i alla fall, det gjorde dock inte sambon. Köpte massa godis till filmen oxå en sen när det va dags att möla så va jag inte ett dugg sugen längre. Hur kul e det då? När det va rätt längesen jag åt  lösgotta till å mä. Inte likt mej för fem öre.



Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Bra godissmak där du!

2009-03-23 @ 20:43:06
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0