Ikväll så smäller det

Nu drar ännu en säsong av Desperate housewives igång. Vad jag har längtat, å nu vet jag att jag inte har fel för ikväll smäller det verkligen. Jösses, måste ju ladda med massa gott. Eller ah, nyttigt såklart. Har änna gått upp lite i vikt så man kanske inte skulle äta så mycket skräp. Jeansen börjar bli lite svårknäppta. Ajaj, inte för att det skulle skada med ett par kilon, men ett par kilon kan snabbt bli fler. Herregud!! Trodde aldrig den dagen skulle komma då man behöver tänka på vad man stoppar i sej.
Nu ska jag dra mej hemåt. Fast först ska jag såklart åka å hämtamin prinsessa hos hennes farmor. Saknar min lilla godbit.

Vi hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0