Grillning!

Nått som e jäkligt segt såhär på vinterhalvåret e att man e så jäkla blek. Å när man e blek så känner man sej inte jättesnygg å inte jättepigg. Jag tycker inte riktigt om det där med solarium längre. Förr, innan jag väntade Leah så solade jag regelbundet typ, i perioder. Men nu på senare dar så har man börjat tänka lite i andra banor. Jag kan inte riskera att öka risken för hudcancer å kanske dö, jag har ju ett barn att ta hand om. Så tänker jag ofta nu för tiden, man tänker igenom allting mycket noggrannare å är mycket försiktigare gällande vissa saker. Jag är i alla fall sån, men idag så kände jag bara att jag ville få lite färg på kinderna så jag laddade å gick med Frida te sporthallen där vi la oss på grillning. 14 minuter tog jag bara, så tänkte jag att jag kan sola nästa lördag oxå, sen får det räcka. Då får man i alla fall lite färg på kinderna å känner sej inte lika sleten.

För övrigt idag så har vi käkat en god middag, med kyckling å grönsaker i smarrig sås av cocosmjölk å ostronsås + massa goda kryddor med nudlar, mumma. Jag älskar sån mat å skulle kunna äta det varje dag om det va så.
Innan middagen kom pappa ner en sväng å fixade några vägguttag här hemma som skulle bytas, fixade sen lite el till köket oxå, så nu kanske man börjar närma sej refrängen. Nä, man ska inte ropa hej...

Nu sitter jag å kollar på "På andra sidan häcken" med lillan, bara typ 100:e gången minst. Nä men det e mysigt å hon tycker ju att det är så roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0