Jäkla unge

Imorse va min lilla gullgris på mammas sida. Vi bråkade ingenting nästan. Hon gjorde för det mesta som jag sa åt henne. Sen kan man väl inte begära allt för mkt av en 2½-åring heller.
Va till å mä på jobbet innan jag börjar å det e inte ofta det händer..Händer alltid massa förutsägbara saker på morgonen som gör att jag blir lite sen, oavsett hur tidigt jag går upp på morgonen.

Hon har för övrigt kommit in i nån form av djävuls-period å man börjar ibland fundera över ifall hon kanske är sänd från helvetet. När hon är som bråkigast kan hon locka fram sidor hos mej själv som jag inte hade en aning om att dom fanns. Och det är så svårt för samtidigt som hon är världens goaste unge så kan hon vara ett monster. Jag fattar inte hur denna världens sötaste lilla tjej kan ha dessa sidor. Puuh, såå trotsig.

Kommentarer
Postat av: mela

hehe, oh-ja känner igen ;) Fin blogg du har!

2009-02-23 @ 20:36:58
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0