En dag för Leah

En dag efter med bloggningen,

(Skrivet 8/2-2009)

Idag tog jag med mej dottern på cykeln å åkte till simhallen. Där hade vi stämt träff med Frida. Leah tyckte det kulle bli såå roligt. Medans vi blev skrynkligare å skrynkligare så hoppade å plaskade hon å åkte kana å allt möjligt. Hon va mer än nöjd. Jag å frida låg mest å flöt omkring, hehe.
Undrar egentligen hur mkt bakterier det finns i en sådan barnbassäng. Fy f*n va äckligt. Kan ändå inte låta bli å tycka att det är lite mysigt att gå å bada med lillan.
Efter att vi hade badat så cyklade vi en liten sväng i det sköna vädret. När jag hoppade av cykeln hemma så såg jag att hon hade somnat på cykeln lillsnuttisen. Det tar på krafterna att vara i simhallen kan man säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0