Nästa år blir det inget med det

Suck suck suck...Man kan ju säga att det inte gick så värst bra för oss i morse. Upp och iväg en timme tidigare än vanligt bara för att tillbringa en halvtimma i tamburen på dagis med en tjurig liten tjej. Nej tack!! Det kan jag klara mej utan. Lagom tills alla föräldrar och barn hade satt sej ner för att fika så kom hon smygandes. Vipps så var allt bortglömt. En lussebulle och en clementin senare så var det en allmänt nöjd och glad liten onge jag lämnade ifrån mej. Luciakläderna låg fortfarande orörda i påsen. Varför måste hon vara så lik mej? När jag var liten stog jag också och tjurade i ett hörn när det skulle vara Luciatåg på dagis. Haha!! Så dumt.

Tomtelillan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0