Lyx-manikyr

Färgat håret



Japp då va man nyfärgad och fin igen. Så mycket fräschare jag känner mej nu, utan den dära råttfärgade landningsbanan i huvudet. Ska bege mej till sängs nu tänkte jag. Danni har precis gått hem och jag kommer nog somna hur gott somhelst efter massagen förut.
Imorgon klockan tio ska jag vara i stan och gå å få lyx-manikyr. Fick ett presentkort på det av chefen förra året. Väldigt trevligt. Han hade varit iväg och köpt personliga julklappar till oss alla. Så imorgon är det dags att utnyttja det. Vet inte riktigt vad det innebär men lite kläm och smörj på fingrarna blir det nog. Skönt ska det bli i alla fall. Lillan ska få vara med sin mormor ett par timmar så länge. Efter manikyren ska jag gå på julklappsshopping. Alldeles själv. Gud så skönt. Kan göra allt precis i min egna takt. Hoppas bara att jag får köpt allt så man kan släppa det sen.

God natt på er så länge så hörs vi imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0