H&M i alla ära

Vit Cardigan H&MH&M är en bra affär med mycket snyggt både till barn och vuxna, ofta till hyffsat bra priser också. Något dom däremot inte är bra på är leveranstider när man beställer ur deras webshop. Jag tröttnar snart. Vad är det som tar sån tid??? Jag kan verkligen inte förstå. Jag vet ingen annan webshop som har så långa leveranstider. Jag beställde en kofta i slutet av september och den har fortfarande inte kommit. Först fick jag besked om leverans i slutet av oktober. Shit! Va länge tyckte jag. Sen var det mitten på november, sen början av december och häromdagen fick jag en "Tack för att du väntar"-lapp i brevlådan där det stog att den skulle levereras i mitten på december. Suuuck!! Okej, jag väntar snällt bara den kommer till slut.

Idag tänkte jag att jag skulle kolla leveransstatus på deras hemsida. Vad hittar jag då?? INGENTING!!! Är nu rätt förbannad på den här skiten. Ringer till H&M och frågar vad som händer?! Damen i andra änden kan tyvärr inte svara på det. Hon kan bara se att någon har tagit bort min order. Va f*n e detta? Nu har hon lovet mej att den ska komma i slutet av december..(många bud) Vi får se hur det blir med den saken.
Damen i luren var i alla fall väldigt tillmötesgående och hon gav mej 50:- i rabatt som kompensation vilket jag tyckte var väldigt snällt. Jag tyckte synd om henne som fick ta skit för något som hon själv inte kan påverka.


Så vad gör jag nudå? Jo det blir till att vänta ett par veckor till. Tids nog får vi väl veta om det blir någon kofta eller ej. God kväll på er!!


Uppdatering: Det blev ingen kofta, fick ett brev där det stog att dom tyvärr inte skulle få inte koftan över huvud taget. Är det bara jag som har sådan otur med H&M.



Läs även andra bloggar om ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0