Bästa Julfesten!!

Igår morse gick jag upp så tidigt som klockan 5, fyyy! Hoppasde in i duschen och gjorde mej sedan snabbt iordning. 07.42 skulle tåget gå och lillan skulle lämnas på dagis och sånt innan jag åkte. Mamma som ändå skulle in till jobbet hade lovat att jag skulle få åka med. Vi vart lite sena, men tillslut körde vi på motorvägen. Fick sån jäkla panik när jag upptäckte att jag hade glömt kameran hemma...NEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!! Det som inte fick hända. Vad skulle jag göra? Hur skulle jag klara mej utan kameran? Min kamera är min älskling och jag känner mej naken utan den. Rotade runt i väskan och hittade mina jobbnycklar, Jaa Tack gode gud!! På jobbet fanns vår nyinköpta jobbkamera, så vi svängde in snabbt och hämtade den.

Tågresan gick bra och tillslut var vi framme vid vår destination. Alla på företaget ifrån norr till söder var samlade. Totalt var vi nog en 100 pers. Fick träffa alla käcka människor som vi har daglig kontakt med bara på telefon annars. Det var riktigt kul, många var galnare än andra. Det absolut roligaste var nog alla besöen på damernas. Hahaha!! Vet inte riktigt vad jag ska säga. Men vilka brudar! Vid ett besök fick jag ryggmassage, vid ett annat besök blev Jenny halvt antastad. Hoho!! Nä det var grymt roligt. Efter maten var det dags för drinkar och dans. Jäklar va vi dansade, folk var som galna och det var en sån grymt lyckad fest. Hoppas att det blir fler gånger.

Idag när jag vaknade mådde jag precis som man kanske kunde räkna med. Efter lite hotellfrukost, en panodil och lite sömn så började jag sakta må som folk igen.

Nu är jag hemma igen och sitter vid datorn och myser lite i soffan. Försökte hitta gårdagens avsnitt av idol men det fanns ingenstans. Efter lite klipp-tittande så kom jag i alla fall fram till att Erik var bäst och att han hade tagit hem hela skiten, precis som jag hoppats. Trots att Calle också var grymt bra. 
(Men vad gjorde Eriks flickvän?)


Ps. Bilder från kvällen kommer så småningom hoppas jag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0