Tjaa!!!

Sitter här å känner mej helt utmattad. Va iväg en sväng på 421 med lillan å syrran förut. Köpte lite fina kläder till lillfisen. Sötonge, nu står hon å dansar i soffan här brevid mej till Mini Einsteins. Hon tycker dom är så roliga. Köpte i alla fall ett par jeansleggings en tisha å en fräck väst. Men hon e ju söt i allt min lilla goding.
Hon fick monsterutbrottet allan, när vi va på 421. Herrejösses, folk trodde väl att jag höll på att ha ihjäl henne som hon skrek. Fattar inte vad det är med henne, varför hon blir så hysterisk. Så farligt va det väl inte att hon inte fick leka i leksaksaffären längre. Hon gick loss totalt bland hyllorna på Barnens Hus å hade jättekul. Men när det va dags att åka hem då tyckte hon väl att jag va Djävulen själv. Men nu är hon mammas lilla prinsessa igen. Hon ska strax få lite välling, sen får hon gå å lägga sej. Själv ska jag nog ta å göra mej lite nudlar, det va änna längesen. Oooh va gott!!


Den svarta koftan jag har på bilden köpte jag på GT igår. Den är hur mysig som helst. Fanns i flera fina färger. Me like!


Kommentarer
Postat av: veronica

Bra att jag läste ditt inlägg igår!! Hämtade Melvin på dagis förut o han fick nog ett likande monster utbrott som Leah fick igår. Då kom jag o tänka på de du skrivit kändes lite lättare o veta att alla råkar ut för dessa mindre roliga anfallen hos våra små...sen efteråt e de såklart helt underbara om man undra vad f..n va de som hände?!!.. just när de inträffar vill man ju bara lämna dom på stället o gå därifrån:)

2009-08-13 @ 15:30:56
Postat av: The Bride

:D :D Känner igen det där med trotsig treåring! =D Trodde att det skulle lugna ner sig när de blev fyra men tji fick jag. Fick två härliga trotsfria månader innan det satte igång igen!

2009-08-13 @ 20:41:11
URL: http://mytaglines.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0