The proposal

Jag å Hanni

Som sagt så va det ju min kära vän Hannahs födelsedag igår och vi var på bio. Hon ville se The Proposal å jag hade sett trailern, den verkade rolig. Det va den, jag lovar. Herrejösses va vi garvade. Hela salongen garvade å några klappade till och med händerna. Den va verkligen helt grym. Sandra Bullock e ju så grymt rolig. Vill se den igen, men väntar tills en kommer ut på dvd.

Sandra Bullock spelar i alla fall Miss Tate som är redaktör på nån slags bokförläggningsfirma eller nått. Värsta snobbiga bitchen som ingen på kontoret tycker om. Hon har sin assistent Andrew som gör allt för henne å då menar jag verkligen ALLT. En dag blir hon inkallad till hennes chefs kontor. Han säger att hon ska bli utvisad ur landet och hon kan inte jobba kvar. Istället ska hennes plats ersättas av en snubbe som hon nyss avskedat. Detta får inte hända. Då tvingar hon sin assistent att gifta sej med henne. Sen går allt bara åt skogen. Haha!! Se den säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0