Sista sommardagen..Kanske

Igår innan det var dags att dra sej in mot stan och Ullevi så åkte vi ut en sväng till havet. Det va första gången i år som jag åkte ut å la mej. Och det var definitivt första gången som jag varit på havet utan barn. Det va så himla lugnt å skönt å jag kunde ligga ner längre än 30 sekunder åt gången. Väldigt avslappnande. Så avslappnande att jag blev seg å va tvungen att lägga mej på soffan en stund innan jag skulle göra mej iordning. Nä, det va grymt kul igår. Tidningarna skriver nått helt annat, men jag anske inte är så kräsen då, vad vet jag.
Idag däremot så har det till och med regnar några stackars droppar, det är inte kallt. Men ändå är det inte roligt med mulet. Passar iofs väldigt bra idag då jag kan få målat färdigt hallen. Jag vet, nej jag har inte fjort det ännu. Men idag så, nu sover lillan också så jag får ju passa på. Hej på er!!

På beachen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0