Kom nyss

Väntar för tillfället på sambon som säkert klampar in genom dörren vilken sekund som helst. Har varit hos Tessan en sväng å snackat lite tjejsnack. Fniss!! Man blir ju lite trött å flamsig såhär på kvällskvisten måste jag säga. Lillan fick vara hos sin mormor å morfar under tiden. Annars hade hon nog väckt Tessans små. Inte bra!! Nej nej. Imorgon är det jobb igen, sen på onsdag e jag ledig. Yeey! Då ska jag till frissan. Vet inte riktigt vad jag ska göra där men ändå. Ska i alla fall klippa mej, så mycket vet jag. Har ju haft lite funderingar på att bli blond igen. Va ju ett par år sedan nu. Kunde vara lite kul. Jag hade inte tänkt mej att bli helblond, utan lite mera slingad blond. Vi får väl se, blir nog inte av denna gången i alla fall.

Gääsp! Nu e jag trött. Vaknade tidigt imorse å tänkte FRUKT!! Öh what? Sen när jag hade piggnat till lite så kom jag ju på att dom skulle fira lillan på dagis idag. Shit! Det hade jag helt glömt av. Jag skulle ha köpt frukt som hon kunde bjuda på. (Nu för tiden får man nämligen inte bjuda på glass å sånt när man fyller år, vilket iofs är bra på ett sätt) Så upp å hoppa, in i duschen å sen skynda sej för att vara i affären när dom öppnade. Jag hann, det löste sej. Usch, va jag kände mej oseriös när jag hade glömt. Fy skäms! Så typiskt mej också, det gillar inte jag. 

Sov gott alla och ha en underbar natt!!


Kommentarer
Postat av: Markus Gisslén

Huvudsaken är ju att du hann köpa frukt, ta dig till dagis och fira henne... =) Bra jobbat!



Kul att du kikade in på min blogg... var med och tävla vet ja´!!!



2009-08-24 @ 23:49:50
URL: http://markusgisslen.blogspot.com
Postat av: carro

ja! det tycker jag absolut, att du ska slinga håret lite. satt och kikade på dina bilder på facebook häromdagen nämligen. du passar bra i ljust hår:)

2009-08-25 @ 11:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0