Det blir aldrig som man tänkt sej.

Kom hem från stan senare än jag hade trott från början. Hittade inget speciellt roligt faktiskt. Köpte mej en hylla från Bolagret som jag hade spanat in vid ett annat tillfälle. Sen köpte jag en väldigt söt flaska med thé som bara ska stå som prydnad. Det va allt. Inte ett enda klädesplagg har jag köpt, inte ens till lillan. Känns lite skumt faktiskt. Ikea hanns inte med så det får bli en annan dag.
Har nyss fått slängt i mej lite middag i alla fall. Idag blev det pastafjärilar med köttfärssås. Skulle egentligen gjort köttfärslimpa men det tar lite för lång tid så det får också bli en annan dag. Det är inte ofta det blir som man tänkt sej asså.

Åka buss va tydligen roligtHälsar på mormor på jobbetTvå jättar klampar runt i göteborgs stad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0