Wonderful!!

Åh, jag har verkligen haft en helt underbar mysig dag idag. Frida ringde mej imorse å frågade ifall jag ville gå en promenix med henne. Självklart, vi hade ju ändå tänkt att gå ut å då e det ju självklart trevligare om man e fler. Hon kom hit å vi traskade mot vårat mål, en lekplats. Tänkte Leah skulle få leka av sej lite. Från lekplatsen såg vi två hästar som red fram å tillbaka hela tiden. Dom hade lite påskfirande i en park här i närheten av där vi bor. Där va det ponnyridning fika underhållning å pyssel å säkert massa annat som är kul för barnen. Vi gick dit å Leah fick rida på den lilla söta ponnyn. Det va första gången hon red. Hon har aldrig vågat tidigare. Men hon va så duktig så. Sen ville hon rida igen, fast då gick vi å köpte glass istället. När Frida åkt hem så gick vi upp till mamma å påskade lite. Leah fick vara påskkärring idag igen så mormor oxå fick se. Jag la mej i en av solstolarna vid poolen å bara drömde mej bort, nu känns den så öde, men snart snart så är det high life där igen. Asså vilket jäkla gött väder det har varit idag, det e inte klokt. Jag e såå nöjd. Jag älskar våren å ännu mera älskar jag sommaren å nu e den såå nära.

Nu sitter vi hemma i soffan å kollar på Så ska det låta. Får se om det kommer nått annat kul sen efter det. So long!



Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

vilken söt liten påskkärring =)

2009-04-10 @ 21:49:05
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: den tanken slog mig oxå, men dom verkade inte så lovey dovey med varann haha

2009-04-10 @ 22:51:20
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0