Ett klart vårtecken!!!

Idag bestämde jag mej för att vara lite extra duktig, så efter jobbet körde jag hem bilen å sen promenerade jag i rask takt upp till mina svärföräldrar där lillan skulle hämtas. På vägen dit såg jag min första vitsippa för i år å jag blev såå himla glad. Va fint det va, fast dom hade inte riktigt hunnit slå ut ännu. Imorgon kanske dom spretar fint med sina små blad, vem vet. Blir det så gott väder imorgon igen så ställer jag bilen hemma då oxå.

På hemvägen stannade jag å lillan till i stallet. Hon blir alltid så glad när hon ser hästar från bilen när vi åker förbi, å nu fick hon träffa dom på nära håll. Hon va riktigt modig måste jag säga.
Träffade en gammal kompis i stallet, hon hade visst sin pålle där så hon stog å borstade honom med öppen dörr å Leah stog där å försökte mata lite försiktigt med hö...Kan tänka mej va läskigt det måste vara. JAG tycker dom e stora å tänk då va stora dom blir för lilla Sessan. Men hon vågade till å mä klappa. Sötis!!






För övrigt så är Rihannas Disturbia en jävligt go låt att gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0