Jackan, lite av en besvikelse.

Vet inte riktigt vad jag tyckte om skinnjackan jag beställde från H&M. Väskan va söt å koftan va supermysig, men jackan hmm. Den va snygg fast jag gillar inte riktigt den lilla kragen tror jag. Va ju iofs inte det största problemet, den va ju så kort. För en lång tjej med inte helt kort överkropp så kan det bli lite tokigt, får fundera på om jag beställer den i större storlek eller letar efter en annan. I övrigt så va det absolut inge fel på designen för snygg va den.
Då jag inte har möjlighet att ränna runt i olika butiker, kanske någon kan tipsa om nått ställe med en snygg skinnjacka?

Nu är det i alla fall nanadags för min del. Natti natti bloggers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0