Inget särskilt egentligen.

Idag händer väl inget speciellt. Det är onsdag, en dag som jag annars är ledig på men inte idag. Känns rätt gött att få hela helgen med familjen istället. Va på kinan med Jenny på lunchen, det va gött gött. Kycklingspett med ris stekta nudlar, chilisås å curry. Mummumm!!
Sen ikväll blir det bara hemmamys i soffan framför IDOL :-) Missade i torsdags jä*la skit. Jaja, inte hela världen ju.
Men jag behöver städa oxå, shit! Har nog blivit lite lat tror jag. Nä ikväll ska jag bannemej städa. Har ju ingen större lust att behöva göra det i helgen, no no no.

Idag har i alla fall mina grejer från H&M kommit, weeiiii!! Så det blir raka vägen för att hämta dem sen. Är dom bra så lägger jag nog in en liten bild till å mä. Kikar inom senare...Köss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0