Bad å Cirkus på morgondagens "att göra"-lista

Ska faktiskt bli riktigt roligt att gå till simhallen, händer ju inte alltför ofta (å så får jag använda min nya bikini). L har vart värsta badkrukan denna sommarn. Ville inte ens bada i sin mormor å morfars pool. Sketonge =) Nä, så då tänkte jag att hon kanske vill bada nästa säsong om vi håller igång i simhallen under vintern. E ju i alla fall värt ett försök. Å så är det ju himla bra sysselsättning.

Cirkus olympia kommer till stan imorgon å det ska vi ju självklart gå på oxå. 
L tycker det är så roligt med alla djur å jag vet inte om jag själv någonsin har vart på cirkus ens. Så det ska bli jättekul..Simhallen först å sen cyklar vi vidare till cirkusen. Fullspäckad dag med andra ord. Då kanske  lillan somnar gott sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0