Aj som f****n

Har typ fått nån lättare stukning i mitt F.Y-finger. Jäkla skit, kan knappt röra det. Vi har en bänkskiva som står inpackad lutandes mot väggen här hemma, (ska tids nog sitta i tvättstugan, men den dagen..)
L va där å greja å lekte när hon tog tag i kanten på bänkskivan å på nått sätt klämde sitt lilla finger mellan den å väggen. Jag skuttar så klart upp å ska hjälpa henne, varpå skiva börjar tippa å jag ska in imellan så den inte hamner på L, så körde jag F.Y-fingret rätt in i den så det typ vek sej bakåt..AAaaaajjjaaaaoooajjjj!!!!! Satans va ont det gjorde. Skit oxå!


Mitt onda finger.
Man ser inte så bra på bilden, men det e faktiskt svullet. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0