Idag har hon haft fullt upp

Gick å la mej jäkligt sent igår, eller ska man kanske säga tidigt idag?? Klockan va la runt 5 imorse då jag till slut fick för mej att gå å sussa en liten stund innan lillan vaknar. Hon va rätt trött idag så vi gick la upp vid 10-tiden ungefär.
Käkade lite lätt frukost å drog sedan igång med advents-städningen. Herrejösses! Nu e här fint kan man säga. Å såå himla mysigt. Damsög nedervåningen GRUNDLIGT, vartenda litet skrymsle å varenda liten detalj i stort sätt å sen tvätta golven å torka överallt å nu e här skinande rent. Äntligen har vi fått upp foder runt köksfönstret oxå å satt dit en fönsterbräda. Det blidde såå fint. Nu ska jag bara sy till mina julgardiner å sätta upp en gardinstång så e allt tillpiffat sen, men det får bli imorgon eller nått. Tänkte att jag skulle gå å lägga mej i tid idag så det får väl bli snart då. Natti natti!
Köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0