Ibland e man bra dum


Usch, nu sitter jag här å e svinhungrig. Har inte blivit nån middag idag, vet inte varför men jag har nog bara inte hunnit med. Gjorde iordning lite kyckling förut som jag la i sweet chili marinad Mmmm...Tänkte ha det till morgondagen, men jag e allt bra sugen på att tjuvstarta lite asså. Nä, nä det får jag inte...E la bäst jag tar mej en macka eller nått..Pan pizza har vi oxå, det e mumma...Så jäkla käckt att bara värma på, å fort går det oxå. :-D Perfekt!
Fast samtidigt så kan jag liksom inte slita mej från detta...Bloggen. Hallå va lätt man blev fast här då. Hjälp! Nu nu måste jag. Kommer nog förbi en sväng till innan jag ska sussa. Jobb imon jö...Suuuuck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0