Hur har denna dagen sett ut då?

Solen har faktiskt visat att den fortfarande existerar. Har vart gott väder hela dagen å ändå har dumma jag bara suttit inne..Vart änna lite seg efter gårdagen. Till slut så tog vi oss i alla fall ut. Gick en sväng till lekplatsen å gungade lite å så. Sen så blev jag änna sugen på pizza..Inget skoj alls, en vanlig Hawaii blev det. Gick hem till syrran å käkade, sen gick vi ner till Mamma å Pappa å tjingsade lite.
Efter det va det nannadags för L, fast först åt vi lite tårta :-) Det va smarrigt.
Nu ska jag å Prinsen kolla på film, The Orphanage blir det ikväll. Läääskigt!

Hörs imon igen. Köss





Kommentarer
Postat av: ninni

haha jo, det kan nog vara för att man vrider dygnet så sjukt under ett sommarlov (: men det är skönt uppe på nätterna tycker jag!

2008-08-25 @ 09:08:41
URL: http://schmeeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0