A good day


Vilken dag. Lovely måste jag säga. Skulle egentligen tagit med mej lillan och åkt hem till Jenny, men hon ville ju ut å flänga med bilen såklart. Milfen har minsann gått å fått körkort på senare dar. Man kan visst lära gamla hundar att sitta.
Så vi möttes upp och åkte sen till ett lekland så vi kunde tjöta lite skit medans ungarna lekte av sej. Jaajaa, vi lekte också såklart. Åkte rutchkana å grejer. Roligt roligt! Tyvärr är ju gångarna lite i minsta laget så det vart ju lite bekymmersamt när man skulle hänga på ungarna. Men det gick, det också. Så vi lekte lite och fikade lite. Sen avslutade vi med en sväng in på Stadium där jag skulle kolla efter nya träningsbyxor, men ytterligare en gång kom jag ut med nått helt annat. Idag blev det en superskön munkis. Love it! Lite sådär päronglass-grön är den, fantastiskt fin.

Nu blir det strax Biggan å sen blire sängen. Mjao!!


Haha, jag ser ut som en förvuxen bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0