Go kväll!!

Åkte och handlade direkt efter jobbet idag. Roffade åt mej det jag kunde komma på att vi behhövde och sen gasade jag hemåt. Vill ju hinna till Så ska det låta som hade säsongspremiär idag. Kirrade lite tacos som vi tryckte i oss framför tv:n. Som tur var hade lillan somnat annars hade hon undrat varför vi fick sitta i soffan och äta middag.

Skulle egentligen åkt in till stan idag och vart med och firat Jenny på Barsidan, men jag är så sjukt jäkla seg. Orkar inte alls hitta på nått. Jag som skulle haft min söta klänning å allt.

Jag och prinsen zappade igenom kanalerna och hittade en bra film, Änglavakt hette den. Ojoj, så fick man lipat lite idag igen. Jag älskar lipfilmer. Prinsen har ingen förståelse alls och tycker mest att jag är löjlig. Han har väl tröttnat med åren, Tråkmåns.


Nu ska jag krypa till kojs då det vanskas jobb imorgon. Vill inte påstå att jag är jättetaggad, men va ska man göra då.

För övrigt så måste jag bara visa lillans mästerverk Kinesiska muren, som hon gjort på dagis. Aaah man blir så stolt. Hon berättade för mej hur man kan se denna skapelse från rymden och att människor kan gå där uppe och så. Gulle!!


Först så har hon ritat Kinesiska muren och så har hon byggt en av klossar med små människor och djur som går på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0