Det blev lite bättre

Detta inlägget har ändrats då jag råkat lägga upp en olämplig bild utan att ha sett det själv.
Det blev inte riktigt som jag tänkt igår, det blev ännu bättre. Vaknade och gjorde mig ordning som vilken jobblördag som helst. Men så vart sambon såpass dålig så han blev liggandes i sängen hela dagen (och kvällen) så jag fick ta vab. Inte så pjåkigt då det slutade med en tur på havet i mampas båt.Såå jäkla underbart. Det var alldeles för längesedan jag var ute med båten så jag njöt för fullt. Barnen var överlyckliga dom också. E tycker dock att det är lite läskigt med alla små kryp som man kan stöta på, men det blev bättre efter ett tag. Hemma blev det grillning å mys på altanen och kvällen tillbringades på femtiåttan. En härlig dag dom inte kunde blivit bättre.   

Kommentarer
Postat av: fröken frigård

va var det för olämplig bild x)
haha! Ni ser ut atthaft det kanonbra du och töserna..

2014-04-30 @ 10:44:01
URL: http://jennyjey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0