Partaj!

Hallu!!
Känner mej faktiskt förvånansvärt pigg idag, trots att det blev sent igår.
Vi firade Jenny som fyller 30 nu i dagarna. Skulle egentligen varit med och spaat på förmiddagen å haft det gott, men jag kunde ju absolut inte få ledigt från jobbet så jag missade det. Men dom hade haft det så mysigt så. Jag är inte alls bitter för att jag missade det, nej då.
Jag mötte i alla fall upp mina ladies senare och vi åkte till stan där vi åt och dansade och hade kul medans snön vräkte ner (va hände där liksom?).
Var väl hemma vid 4-tiden, men fick i alla fall sovmorgon till klockan 10 idag. Riktigt gött!!
 
 
Ingen vidare ordning på den dära fotografen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0