Random instapics

Jag tänkte jag slänger upp lite random bilder från senaste tiden. Här har inte hänt så mycket. Vi har firat 13 år tillsammans jag och kärleken, vi har ätit semlor, vi har firat alla hjärtans dag med tårta som L och jag gjorde, jag blev sjuk (halsfluss jäkla skit) och har varit kass sedan i fredags kväl, så blev L någon form av magsjuk så idag är hon hemma med mej och då har det pärlats.
 
Livet bara flyger förbi en utan att man ens hinner blinka känns det som. Ännu mindre hinner man med att blogga. Men ska snart försöka komma ikapp. Piuuh!! Är det inte jobb så är det barnen eller italienskan eller träningen eller nått annat käckt som tar upp all ens tid.
 
Må gott!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0