Vardags-sysslor

Om ca en halvtimma är det dags att hämta stora tjejen i skolan. Hon är så söt och brukar möta mej en bit på vägen, hehe.
 
Tydligen, (fick jag veta nu) så ska hennes kusin med oss hem idag. Trevligt trevligt!! L älskar verkligen att vara med sin kusin. Det som är så roligt är att dom leker så himla bra trots ålderskillnaden på 5 år. Det är ju inte så mycket när man är vuxen kanske, men är man 6 och 11 så är det ganska stor skillnad. Kussen börjar bli en riktig fjååårtiis, haha. Jag älskar att retas med henne om det. "Asså, allvarligt!!" "Ärligt talat" och "OMG" är sån som hörs i hennes kretsar. Sött!!
 
Lillskruttan sover och jag ska väl göra mej iordning lite smått då innan det är dags att kila. Kanske skulle kika igenom frysen efter lämplig middag också. Gaah, jag har så dålig fantasi. Kyckling? Lax? Äh jag får se.
 
Ciao!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0