Gör det bara.

Ojoj, nu börjar lillstumpan skruva på sej i vagnen där hon ligger och sussar gott. Dags att vakna snart så då får man passa på att blogga lite snabbt nu bara. Vädret är ju allt utan trevligt och vi håller oss mest bara på hemmaplan om dagarna vilket är trist. Jag hatar att gå ut i sånt här ruggigt höstväder. Det positiva med detta är ju att man får massa tid till att greja hemma. Känns som att jag har många grejer på g nu. Vipps så har jag börjat slita ut golvet på dass, jag har en stege uppställd i köket för att fixa upp fästen till fläktkåpan (bara sisådär 4 år senare eller nått), jag har planer på att byta stortjejens rum till gästrummet så lillfisen kan flytta in i hennes gamla. Jaja, mycket man vill åstadkomma på lite tid, men det är väl bara att ta tag i saken å göra't.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0