Dagstripp

Idag har jag varit i Ullared och shoppat lite. Jag, mamma och mina kiddos. Fint som snus. Det är ju alltid lika roligt.
Köpte en del fina grejer såklart. Mest till ungarna. Överdragsbyxor, jacka, koftor och tishor m.m. Själv fick jag en fin dödskallesjal (egentligen en tub), hur mjuk och skön som helst, men bästa köpet idag var nog mina skinnhandskar. Riktigt naaajs!
 
Hade ju tänkt handla lite julklappar och så också, men blev inte jättemycket med det. Så det får nog bli en tur till innan jul tyvärr. Oops! Haha.
 


Detta, plus lite annat var det som blev dagens skörd. Man kommer ju aldrig därifrån tomhänt i alla fall.
 
Nu väntar sängen på mig däruppe. Natti folks!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0