Shopping i stan

Tja tja!!

Igår hoppade jag och kidsen på bussen och åkte till stan för att hälsa på mami på jobbet. Så trevligt så och hon vart nog nöjd över att få visa upp sitt nya barnbarn. Alla har hört, men ingen har sett...ah ni fattar.

Mamma gick tidigare från jobbet så vi kunde strosa i stan en sväng. Det blev lite shopping, inget till mej men mini fick lite söta plagg bland annat ett par coola haremsbyxor i grått sweat-tyg med glittertrådar i. Hmm, kanske låter taikon men dom är ascoola. Glittret syns inte på bilden dock. Till L hittade jag fina tröjan med en uggla på :D
Nu får jag inte köpa nått mer. Drar ju till Italy på onsdag och då behövs det pengar kan jag lova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0