Days

Guud, dagarna bara flyger förbi. Precis som att det vore något nytt.

Här sitter jag nu i soffan min i alla fall och ska strax kila upp till sängen. Barnen sover sedan många timmar tillbaka och fästmannen har nog joinat dom i drömmarnas land nu också.

Jaa, så här länge har det nog inte varit stilla på den här bloggen förut. Inte utan speciell anledning i alla fall. Jag får ju skylla mej själv. Nu vet jag ju faktiskt inte vad jag har gjort bara för det. Jag har ju hängt med Danni lite, kollat Mello (GRYMT att Lorran kammade hem hela skiten), varit med min familj, mina föräldrar. Fick årets första myggbett häromkvällen, fasen va jobbiga dom är dom små myggsvinen. Ätit pizza har vi gjort, inhandlat en liten lounge-grupp till altanen. Gött att ha något att sitta på därute ju. 
Nu är ju sommaren som bortblåst igen och här sitter man åter med långbrallorna på. Fytti-rackarns, det är riktigt obehagligt ju. Hoppas det inte dröjer alltför lång tid innan värmen kommer tillbaka.
 

Vi har även gått och blivit med yngel.. Haha!! Inte vilka yngel som helst utan grodyngel. Lillan tycker det är jätteroligt. Jag hade också sånt när jag var liten och till slut blev det små söta grodor av dom. Himla kul.
Hon har tjatat om att få eget husdjur, hamster eller en fisk eller nått och grodyngel visade sej vara en hit. Vi får väl se hur länge dom överlever.

Nu har jag i alla fall uppdaterat lite om vad som har hänt. Har säkert missat nått men då kompletterar jag imorgon. Nu ska jag nanna. Just det, bilder slänger jag in imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej kikar in här för första gången,Vilken JÄTTE mysig blogg du har !! verkligen...

2012-06-03 @ 14:39:36
URL: http://dejodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0