Sommar och sooool

Aj löööv it. Det är såå himla underbart. Vädret såklart, jag pratar om vädret. De senaste dagarna har vi hängt vid poolen varje dag. Så ni fattar ju att det inte blir mycket vettigt gjort här inne då. Idag var jag redig och rensade trädgården på maskrosor i ett par timmar innan vi gick iväg. UTAN solskyddsfaktor, så ryggen har fått sej en lätt kyss av solen.

Kan det inte bara fortsätta att vara sånt här väder nu. Regn och åska en gång i veckan hade varit kanon och resten kunde varit såna här dagar.

Om vi ska blicka tillbaka till gårdagen då så lockade vi med oss Maria och kidsen till poolen efter dagis. Så ongarna plaskade å hade sköj och vi också såklart, jag var helt genomsvett efter jag hämtat lillan så det var riktigt najs. 27 grader i vattnet är inte att klaga på heller faktiskt. När vi badat klart så åkte vi hem till Maria och blev bjudna på hamburgare, ojojoj dom satt fint. 

När det är såhär är livet som bäst.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0