Neon

Trodde jag hade haft min tid i livet med kläder i neon. You know, been there, done that!! Men så var visst icke fallet när jag föll pladask för ett par såå läckra jeans i neon-orange. Jag var bara såå tvungen att ha dom. Blev även en mysig topp till det också. Detta ligger såklart nerpackat och får åka med till Italien imorgon.
neonorangea jeans och dödskalle-tröja

Yes, imorgon är det dags och jag är helt über-stressad. Kom på idag att jag måste packa ju och att vissa plagg behövde tvättas. Smart där. Men imorgon runt 18-tiden så sitter vi väl där på balkongen och gottar oss. Det ser jag fram emot. Nu ska jag fortsätta här hemma.

Ha det gott alla som är här inne och läser. Vi hörs igen om en vecka ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Jaaaa Elle! va fantastiskt det är med alla dessa färger.. köpte mig ett par neon-rosa shorts igår jag själv, enastående ärom ;)Man kan ju inte annat än älska färgerna!! Hur som ser att du ska till varmare breddgrader så hoppas ni får en härlig semester.. har du tid när du är hemkommen så hör av dig ? // vänligaste hälsningar Jenny F

2012-05-10 @ 19:01:46
URL: http://www.makemeee.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0