Kosläpp

Ååh jag blir så trött. Hade slängt ihop ett finfint inlägg om gårdagens kosläpp. Men så kom jag åt nån knapp och allt var raderat så nu tänkte jag bara slafsa ihop nått lite snabbt.

Alltså, trots snuva och huvudvärk så tog jag med mej min familj och åkte iväg. När vi kom dit bjöds det på bulle och mjölk och hallonkesella med krossade kex i, mycket mumsigt.
Så till huvudämnet, kossorna. Så himla söta. Hur kan en klump på 700kg sprätta å skutta omkring på det viset? Man såg ibland att kossorna egentligen ville mer än vad dom orkade. Dom var helt galna. Inte så konstigt kanske när man inte sett dagens ljus på nio månader.

Kosläpp

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Va mysigt =)

2012-05-07 @ 18:44:46
URL: http://blogg.mama.nu/isbell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0