Baby & Barnmässan

Då var det dags att blogga ikapp lite igen då.

I fredags hade jag egentligen tänkt ta mej till öppna förskolan, men i sista sekund styrde jag istället kosen mot Baby & Barnmässan i stan. L betedde sej exemplariskt och lyssnade hela tiden på vad mamma sa och E sov i vagnen under hela besöket. Otroligt vilka lätta och lätta barn jag har. Vi hann inte mer än in genom dörren innan L fick tag i en såndära heliumballong med tingeling på som hon ville ha. Efter en liten stund mötte vi Annica från fikagruppen och hennes lilla A. Vi satte oss ner och käkade lite pannkakor. Sen strosade vi vidare. Jag köpte två mössor till minstingen, en Frithiof och en Nova star. Haha!! Jag köper alltid mössor på mässan. Jag älskar mössor. Dessvärre så hittade jag ingen fin till L så hon får vara nöjd med dom hon redan har. Hon fick 2 burkar pruttlera istället och sen var hon nöjd. I jollyrooms monter fick man en goodiebag om man anmälde sej till att få deras nyhetsbrev. Det hade jag redan, så ett stycke goodiebag till mej. Den innehöll bland annat en liten bitring som syns på en av bilderna, en napp, engångshaklappar och en "baby on board"-skylt till bilen. Najs!!
Lillan i sin nova star mössaÄlsklingen i nya frithiofmössanGoodiebag från Jollyroom

Efter mässan mellanlandade vi en sväng hos svärisarna innan vi åkte hem och avslutade dagen framför tvn.

Igår startade vi dagen med en smarrig frulle i form av scones och hallon/banan-smoothie och senare efter att ha hämtat mina päron som hade övernattat på det nya Posthotellet istan så satt jag och halvslumrade i soffan innan min goda vän Maria kom hit på lite Mellomys. På tal om Mello...Ranelid?? Wtf liksom?? Jaja, vad ska man göra? Loreen tar ändå hem hela kalaset. Annars vet jag en som inte kommer att kolla nästa år i alla fall.
Älsklingen i sin nya Frithiofmössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0