Inte enligt planen

Den här dagen blev inte riktigt som jag planerat. Istället för att gå till öppna förskolan med minstingen och träffa andra goa mammor så blev vi hemskickade från dagis med något som vi tror eventuellt är vattenkoppor. L har ju inte haft det och i morse upptäcktes 2 prickar på hennes kropp. En på magen och en i armvecket. Jag har ingen aning om hur koppor ser ut så jag tog henne till dagis så fick dom avgöra där. Dom vågade inte säga 100, men skickade hem oss då dom trodde att det var just koppor.
Än har det inte kommit fler i alla fall och hon har ingen feber heller, men det måste man tydligen inte ha. Nu sover hon i alla fall och en rodnad börjar synas på hennes kind efter att hon på något sätt lyckades trilla ur soffan och slå kindbenet rätt i golvet. Ajajaj, så ledsen hon blev min lilla skrott. Hon sa att hon såg som glitter med ena ögat och hjärnan fick sej nog en liten shake. Vi får hoppas att det är borta sen när hon fått vila en stund.

Vi hann med en sväng till backaplan förut i alla fall. Jag köpte varsin klänning till tjejerna och en solhatt till E som hon kan ha när vi åker till Italien.

Nu ska jag byta om för att dra på zumba. Ha'de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0